Hjälp oss att bli bättre!

Delta gärna i vår webbundersökning och berätta vad du tycker om 1177.se. Undersökningen tar några minuter att göra och svaren är anonyma.

Du hittar undersökningen här.
Allt du behöver veta för att arbeta med 1177

Regionalt

Här finns information för dig som är regional redaktör eller arbetar med regionalt material i Optimizely.

Innehåll - Regionalt

Visa innehåll som:

Mer på 1177.se

Hur kontaktar jag nationella redaktionen?

Använd Ineras kundportal om du har förbättringsförslag och frågor om innehållet på 1177.se. Din synpunkt skickas vidare till ansvarig nationell redaktör. Du kan också anmäla tekniska fel i Ineras kundportal.

Skapa och revidera innehåll på 1177.se

Här finns instruktioner och information om våra processer och granskningsflöde. Du hittar också information om vad som kan vara regional information.

Att ta fram och publicera en regional översättning

Här beskrivs hur du planerar, beställer och publicerar en översättning som ska ligga regionalt. Det kan vara komplicerat att arbeta med översättningar om man inte är van. Vi rekommenderar att du kontaktar nationella redaktionen innan du sätter igång.

Redirect – omdirigering – ompekning

En ändring som påverkar en sidas url innebär att du behöver göra en redirect. Lär dig mer här.

Aktuella artiklar

Att arbeta i Optimizely

När vi publicerar på 1177.se använder vi publiceringssystemet Optimizely, Opti. Här hittar du instruktioner för nästan alla funktioner i Opti.

Riktlinjer för språket

Här kan du läsa om språket på 1177 och UMO.

Till toppen av sidan