Så söker du vård under den fackliga konflikten.Det här meddelandet avser Västerbotten

Just nu pågår en facklig strejk och blockad. Läs mer om hur du som invånare påverkas.

Stöd och behandling via nätet

Så startar du program för stöd eller behandling via nätet

Innehållet gäller Västerbotten

När en behandlare startat ditt stöd- eller behandlingsprogram kan du nå programmet genom att logga in på 1177.se. Här får du praktiska instruktioner för hur du kommer igång.

Logga in på 1177.se för att börja ditt stöd- eller behandlingsprogram. 

Så loggar du in på 1177.se

Gör personliga inställningar

För att veta när du fått ett nytt meddelande från vården är det viktigt att du aktiverar aviseringar. Då får du ett sms eller mejl när det finns ny information för dig att ta del av. Välj Inställningar längst upp på din startsida.

Inloggat läge i e-tjänsterna. Skärmbild.
  1. Fyll i dina kontaktuppgifter.
  2. Välj Avisering via sms och Avisering via e-post.
  3. Spara dina ändringar.
Personliga inställningar i e-tjänsterna. Skärmbild.

Hitta din behandling

För att hitta din behandling väljer du Stöd och behandling i huvudmenyn eller genom att välja Alla övriga tjänster och sedan Till startsidan för Stöd och behandling.

E-tjänsterna i inloggat läge med övriga tjänster inringat. Skärmbild.

På startsidan för Stöd och behandling hittar du dina pågående stöd- och behandlingsprogram.

Under Tillgängliga stöd- och behandlingsprogram finns även program som du själv kan starta.

Behandlingsprogram i Stöd och behandling. Skärmbild.

Lär dig hur programmet fungerar

I varje program finns en snabbguide som beskriver hur tjänsten Stöd och behandling fungerar.

Snabbguide för stöd och behandling. Skärmbild.

Mitt innehåll

Du startar dina avsnitt i fliken Mitt innehåll. Där kan du se hur långt du har kommit i påbörjade avsnitt.

Fliken Mitt innehåll i Stöd och behandling. Skärmbild.

Meddelanden

I fliken Meddelanden håller du och din behandlare kontakten med varandra under behandlingen.

Fliken Meddelanden i Stöd och behandling. Skärmbild.
Under fliken meddelanden kan du se nya meddelanden.

Support

Om du har problem med din inloggning eller andra funktioner på stöd- och behandlingsplattformen ska du kontakta vår support.

Kontaktformulär till support för e-tjänster

Telefon: 0770-72 00 00

Har du frågor om din behandling eller ditt stöd skickar du ett meddelande till din behandlare under fliken Meddelanden.

Till toppen av sidan