Vanliga frÄgor och svar om e-tjÀnsterna

Hur gör jag för att kontakta en mottagning i en annan del av landet?

FrÄga

Jag vill kontakta en mottagning i en annan del av landet när jag är inloggad. Hur ska jag göra?

Svar

Du ska kunna söka fram en mottagning när du är inloggad om mottagningen är tillgänglig för dig. Det är mottagningen som bestämmer vilka invånare den ska vara tillgänglig för.

Är det en mottagning som inte är tillgänglig för dig behöver du först kontakta mottagningen och be dem att godkänna dig för kommunikation. Du kan kontakta mottagningen genom att till exempel ringa dit.

När mottagningen har lagt till dig kan du söka fram den och kontakta den.

Mer pÄ 1177.se

Att logga in pÄ 1177

För att logga in pÄ 1177 behöver du ha ett svenskt personnummer och en e-legitimation. Du kan anvÀnda BankID eller Freja+.

Support och tekniska krav för e-tjÀnsterna

HÀr kan du lÀsa mer tekniska krav och hur du gör om du fÄr problem nÀr du Àr inloggad pÄ 1177.se.

Det hÀr kan du göra nÀr du loggat in

Du kan till exempel förnya recept och boka, omboka eller avboka tider. Olika mottagningar erbjuder olika tjÀnster.

Till toppen av sidan