Kontakta vården

Problem med ljud och bild under möte i Vård och Hälsa

Innehållet gäller för Västra Götaland

Har du problem med ljud och bild när du har ett digitalt möte i Vård och hälsa? Då behöver du göra vissa inställningar i mobiltelefonen. Instruktionerna är olika beroende på om du väljer att använda appen eller en webbläsare. Det finns instruktioner för såväl iPhone som Android.

Inställningar för dig som använder en webbläsare

Du som använder en webbläsare för ditt digitala besök behöver göra några inställningar i din telefon innan du startar ditt besök. 

Här nedan kan du se vilka inställningar du behöver göra för

  • Webbläsare, dator
  • Android
  • iPhone 

Dator - instruktioner för webbläsare

Android - instruktioner för webbläsare

iPhone - instruktioner webbläsare

Inställningar för dig som använder appen

Du som använder appen Vård och hälsa för ditt digitala besök behöver göra några inställningar i din telefon innan du startar ditt besök. 

Här nedan kan du se vilka inställningar du behöver göra för

  • Android
  • iPhone 

Instruktion för appen - Android

Instruktion för appen - iPhone

Inställningar av ljud och bild inför digitalt vårdmöte via dator

Till toppen av sidan