Kontakta vården

Frågor om e-tjänsterna på 1177.se

Vi är support för tjänster du når när du har loggat in på 1177.se.

Här hittar du information om vad du kan kontakta oss om samt vanliga frågor samt hur du kan kontakta oss.

Vi kan hjälpa dig med följande:

  • Du vill anmäla ett tekniskt fel.
  • Du behöver hjälp att hitta till eller använda en tjänst.
  • Du vill lämna en synpunkt.

Vi kan tyvärr inte hjälpa dig med:

  • Frågor om din hälsa eller om du behöver söka vård.
  • Boka tid åt dig.
  • Kontakta en mottagning åt dig

Här kan du läsa hur du kan kontakta vården. 

Kontakta supporten

Supporten för 1177 är öppen dygnet runt. Du kan kontakta supporten på följande sätt.

Vill du skriva?

Gå till formuläret

Vill du ringa?

Du når oss per telefonnummer 0770-72 00 00. 

Ring telefonnummer 1177 om du vill ha sjukvårdsrådgivning. Då kan du få hjälp att bedöma symtom eller hjälp med var du kan söka vård.

Kontakta oss via samtalsförmedlande tjänst

Läs mer på 1177.se

Det här kan du göra när du loggat in

Du kan till exempel förnya recept och boka, omboka eller avboka tider. Olika mottagningar erbjuder olika tjänster.

Så loggar du in på 1177.se

För att logga in på 1177.se behöver du ha en e-legitimation, antingen BankID eller Freja+.

Support och tekniska krav för e-tjänsterna

Här kan du läsa mer tekniska krav och hur du gör om du får problem när du är inloggad på 1177.se.

Till toppen av sidan