Hjälp oss att bli bättre!

Delta gärna i vår webbundersökning och berätta vad du tycker om 1177.se. Undersökningen tar några minuter att göra och svaren är anonyma.

Du hittar undersökningen här.
Allt du behöver veta för att arbeta med 1177

Hur kontaktar jag nationella redaktionen?

Använd Ineras kundportal om du har förbättringsförslag och frågor om innehållet på 1177.se. Din synpunkt skickas vidare till ansvarig nationell redaktör. Du kan också anmäla tekniska fel i Ineras kundportal.

Ineras kundportal ska bara användas av personer som arbetar inom 1177.se, till exempel regionala och nationella redaktörer eller kommunikatörer.

För invånare som vill kontakta 1177.se finns det andra sätt att kontakta redaktionen.

Skicka in i Ineras kundportal

Skicka in ärenden i Ineras kundportal vid följande situationer: 

  • Du har en fråga om innehållet på 1177.se, till exempel en text eller en funktion.
  • Du vill anmäla buggar eller tekniska fel på 1177.se.
  • Du behöver tillgång till Ineras Teamsytor.
  • Du behöver hjälp med Opti.
  • Du har förbättringsförslag till Opti.

Välj vilken typ av synpunkt du har. Välj sedan 1177 Informationsportal om det rör innehållet på 1177.se.

Var tydlig när du skickar in din synpunkt eller fråga. Då kan synpunkten lättare skickas till rätt person. 

Ibland kan du kontakta nationella redaktionen via Teams

För vissa ärenden kan du även kontakta nationella redaktionen via kanaler i Användarforum i Teams. Det gäller ärenden där det kan vara värdefullt att fler regioner ser frågan och kan delta i diskussionen.

Det kan till exempel gälla frågor eller samarbeten om:

  • Matomo och webbanalys
  • språk
  • informationsinsatser. 
Till toppen av sidan