Just nu visas inte vissa provsvar på 1177
Innehållet gäller för Jönköpings län

Du som har lämnat blodprov efter klockan 12 onsdagen den 17 december kan just nu inte se ditt provsvar på 1177. Det beror på ett tekniskt fel. Du behöver inte kontakta mottagningen. När problemet är löst visas provsvaret som vanligt.

Instruktioner och riktlinjer

Sök

Här kan du läsa om hur du arbetar med sök i Opti

Innehåll - Sök

Visa innehåll som:

    Mer på 1177.se

    Hur kontaktar jag nationella redaktionen?

    Använd Ineras kundportal om du har förbättringsförslag och frågor om innehållet på 1177.se. Din synpunkt skickas vidare till ansvarig nationell redaktör. Du kan också anmäla tekniska fel i Ineras kundportal.

    Att arbeta i Optimizely

    När vi publicerar på 1177.se använder vi publiceringssystemet Optimizely, Opti. Här hittar du instruktioner för nästan alla funktioner i Opti.

    Riktlinjer för språket

    Här kan du läsa om språket på 1177 och UMO.

    Till toppen av sidan