Hjälp oss att bli bättre!

Delta gärna i vår webbundersökning och berätta vad du tycker om 1177.se. Undersökningen tar några minuter att göra och svaren är anonyma.

Du hittar undersökningen här.
Om 1177

Support för 1177 direkt Jämtland Härjedalen

Innehållet gäller för Jämtland Härjedalen

Här hittar du kontaktuppgifter till support för de olika tjänsterna i appen 1177 direkt Jämtland Härjedalen.

Egenmonitorering

Du kan kontakta supporten för Egenmonitorering via röstbrevlåda. 

Telefonnummer: 063-55 63 13

Prata in ett meddelande så återkopplar supporten vanligtvis inom två vardagar. Du kan ringa till röstbrevlådan dygnet runt, veckans alla dagar. 

Rådgivning och bedömning

Du kan kontakta supporten för Rådgivning och bedömning om du behöver teknisk support eller vill lämna en synpunkt.

Du når supporten via ett kontaktformulär och supporten svarar vanligtvis inom tre arbetsdagar. 

Läs mer och fyll i kontaktformuläret här.

Ungdomsmottagningen online

Du kan kontakta supporten för Ungdomsmottagningen online om du behöver teknisk support eller vill lämna en synpunkt.

Supporten är öppen vardagar 8.00–16.00 och svarar vanligtvis inom tre arbetsdagar.

Du når supporten via ungdomsmottagningens e-tjänster på ungdomsmottagningen 1177.se

Förnya recept

Det är supporten för 1177 e-tjänster som ger teknisk support för tjänsten Förnya recept. Du når supporten antingen via kontaktformulär eller via telefon. Supporten är öppen dygnet runt.

Läs mer och fyll i kontaktformuläret på sidan Kontakta supporten för e-tjänsterna på 1177.

Telefonnummer till supporten för 1177 e-tjänster:  0770-72 00 00

Boka tid

Det är supporten för 1177 e-tjänster som ger teknisk support för tjänsten Boka tid. Du når supporten antingen via kontaktformulär eller via telefon. Supporten är öppen dygnet runt.

Läs mer och fyll i kontaktformuläret på sidan Kontakta supporten för e-tjänsterna på 1177.

Telefonnummer till supporten för 1177 e-tjänster:  0770-72 00 00

Vad kan supporten hjälpa dig med?

Behöver du teknisk support? 

Supporten för de olika tjänsterna kan hjälpa dig med följande:

  • Anmäla ett tekniskt fel.
  • Hjälp att använda tjänsten.
  • Lämna en synpunkt.

Supporten kan inte hjälpa dig med frågor om din hälsa eller om du behöver söka vård.

Vill du ha rådgivning om ditt hälsotillstånd?​

  • Kontakta din hälsocentral.  ​
  • Kontakta 1177.
  • Gäller det ett livshotande tillstånd – ring alltid 112!
Till toppen av sidan