Frågor om bokning

Har fått sms om nästa dos men hittar inget personligt erbjudande?

Innehållet gäller Stockholms län

Fråga

Jag har fått sms om att jag kan boka min nästa dos, men när jag loggar in i appen hittar jag inget erbjudande. Varför?

Svar

Det kan bero på flera saker:

  • På vissa mobiltelefoner kan du behöva skrolla nedåt för att se rubriken ”Personliga erbjudanden” där erbjudandet ligger.
  • Om du redan var inloggad i appen när du fick sms:et, prova att logga ut och logga in igen. Du kan även testa att starta om mobiltelefonen.

Ibland är det viss fördröjning mellan sms-utskicket och aktiveringen i appen, så om det inte fungerar direkt kan du avvakta en stund och försöka igen.

Hittar du fortfarande inget erbjudande efter ett par timmar, kontakta Alltid öppet-supporten via supportfunktionen inuti appen.  Läs fler vanliga frågor och svar kring appen Alltid öppet.

Aktuella artiklar

Om vaccin mot covid-19

Här kan du läsa om vaccin mot covid-19. Du kan se om du rekommenderas att vaccinera dig, och hur du gör för att bli vaccinerad.

Frågor och svar om vaccination mot covid-19

Här hittar du frågor och svar om vaccinationerna mot covid-19. Kontrollera att du har valt region högst upp på sidan. Då får du rätt information för dig. 

Till toppen av sidan