Har fått sms om nästa dos men hittar inget personligt erbjudande?
Innehållet gäller Stockholms länFråga
Jag har fått sms om att jag kan boka min nästa dos, men när jag loggar in i appen hittar jag inget erbjudande. Varför?
Svar
Det kan bero på flera saker:
- På vissa mobiltelefoner kan du behöva skrolla nedåt för att se rubriken ”Personliga erbjudanden” där erbjudandet ligger.
- Om du redan var inloggad i appen när du fick sms:et, prova att logga ut och logga in igen. Du kan även testa att starta om mobiltelefonen.
Ibland är det viss fördröjning mellan sms-utskicket och aktiveringen i appen, så om det inte fungerar direkt kan du avvakta en stund och försöka igen.
Hittar du fortfarande inget erbjudande efter ett par timmar, kontakta Alltid öppet-supporten via supportfunktionen inuti appen. Läs fler vanliga frågor och svar kring appen Alltid öppet.