SUPPORT OCH TEKNISKA KRAV FÖR E-TJÄNSTERNA

Support för 1177 Vårdguidens e-tjänster

Här kan du se aktuell information och kontakta vår tekniska support.

Aktuell information

""
Stockholms län

24 november: Just nu har vi tekniska problem som gör att alla valbara mottagningar inte kan visas när du loggar in. Vi arbetar för att lösa problemet.

Just nu är det hög belastning hos supporten.

Innan du skickar in ett ärende, följ informationen informationen från din region  och på relaterade sidor som de kan länka till.

Stockholms län

Boka tid för provtagning av covid-19 och antikroppar i Stockholms län

För att boka tid för PCR- test, alltså för dig som är sjuk med symtom på covid-19, klicka här. Om du behöver sjukvårdsrådgivning ska du som vanligt ringa till 1177.

För att boka tid för antikroppstest för covid-19, klicka här.

Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren angående provtagning.

Har du frågor om appen Alltid öppet, kontakta supporten för Alltid öppet här

Eftersom efterfrågan på att boka tid är hög kan det ta längre tid än vanligt att komma fram på de olika supportnumren, både i telefon och via formulär.

Support för 1177 Vårdguidens e-tjänster

Fält med * är obligatoriska.

Till toppen av sidan