Frågor om 1177 Vårdguidens e-tjänster
Har du frågor om eller synpunkter på 1177 Vårdguidens e-tjänster? Här hittar du svar på vanliga frågor och hjälp med hur du går vidare.
Aktuell information
24/1 mellan 09:00 - 11:00: Tekniskt underhåll i region Skåne arbetet kan komma att påverka åtkomsten till 1177 och Journalen.
Vill du boka tid för att se om du har pågående covid-19, klicka här.
Är du frisk och vill att boka ett antikroppstest, klicka här.
Läs svaren på de vanligaste frågorna angående provtagning.
Frågor om appen Alltid öppet besvaras av deras support.
Om du behöver sjukvårdsrådgivning ska du som vanligt ringa till 1177.
Vad du kan göra när du har loggat in varierar mellan de olika regionerna. Det varierar också mellan olika mottagningar.
Har du frågor om att läsa din journal via nätet?
Vill du boka, omboka eller avboka en tid hos en mottagning?
Vill du förnya recept?
Vill du kontakta vår support?
Logga in för att fråga och få personligt svar
Behöver du sjukvårdsrådgivning eller har du frågor om funktionsvariation, beroende eller psykisk ohälsa? Om du är folkbokförd i Stockholms län kan du logga in och ställa din fråga.