Synpunkter på telefonsamtal till 1177 Vårdguiden, Örebro län
Innehållet gäller Örebro länHar du synpunkter, förbättringsförslag eller klagomål på den rådgivning som du fick när du ringde 1177 i Örebro län? På den här sidan kan du skicka in dina åsikter.
Lämna dina synpunkter
Har vi gjort något bra? Mindre bra? Berätta vad du tycker om oss, positivt så väl som negativt. Alla åsikter och erfarenheter är värdefulla - vi vill vara ännu bättre nästa gång du ringer till oss.
För att vi ska kunna ta hand om dina synpunkter behöver du skriva:
- Telefonnumret som du ringde ifrån.
- Datumet och tidpunkten när du ringde.
- Du behöver inte ange namn eller personnummer – men om du vill ha svar från oss så måste du skriva din mejladress.
Du kan inte ställa frågor om sjukrådgivning via det här formuläret. Behöver du rådfråga en telefonsjuksköterska ringer du 1177.
Vill du lämna klagomål och synpunkter på vård i allmänhet inom Region Örebro län, se sidan Om du inte är nöjd med vården.