OM 1177 VÅRDGUIDENS E-TJÄNSTER

Support för e-tjänster

Innehållet gäller Jönköpings län

Aktuell information 2019-12-11

Just nu kan det vara lite längre svarstider hos supporten. Vi förstår problematiken och svarar så fort vi kan.
Ni kan även använda vårat supportformulär och skicka ett meddelande till oss.

 

2019-11-29
Vi har problem med att man kan mötas av ett felmeddelande när man klickar på "Bokade tider".

En bokad tid kan endast visas om du som invånare har lagt till mottagningen på din startsida. Observera att en del mottagningar inte kan visa bokade tider. 

Gör så här om du möts av felmeddelandet "Tekniskt fel":
Klicka på "Hitta och lägg till" vid "Mottagningar" och sök upp mottagningen och klicka på "Lägg till".

Om tiden fortfarande inte visas under "Bokade tider" och du får upp felmeddelandet "Tekniskt fel", innebär det att din mottagning inte kan visa bokade tider.

 

2019-11-21
Just kan det vara problem med att lista om sig i Region Stockholm. Felsökning pågår.

Har du frågor om eller synpunkter på 1177 Vårdguidens e-tjänster? Här kan du läsa om vanliga frågor och problem som kan uppstå när du ska logga in eller när du redan är inloggad. 

Om du inte hittar svaret där kan du kontakta supporten. Du kan skriva din fråga i formuläret här nedanför. Du kan också ringa 0770-72 00 00 alla dagar klockan 6-22.

Tänk på att inte skicka några känsliga uppgifter med det här formuläret.

Det här formuläret är endast för teknisk support för e-tjänsterna. Om du behöver sjukvårdsrådgivning kan du ringa telefonnummer 1177.

Support för e-tjänster

Till toppen av sidan