Beröm, kritik eller förslag på förbättringar

Synpunkter efter samtal med 1177 i Jämtland Härjedalen

Innehållet gäller Jämtland Härjedalen

Om du har synpunkter eller klagomål på den rådgivning som du fick när du ringde 1177 i Jämtland Härjedalen så ska du använda det här formuläret.

För att vi ska kunna ta hand om synpunkten eller klagomålet så måste du uppge:

  • Telefonnumret som du ringde ifrån.
  • Datumet och tidpunkten när du ringde.
  • Du behöver inte ange namn eller personnummer – men om du vill ha svar från oss så måste du skriva din mejladress.

Observera!
I det här formuläret kan du inte ställa medicinska frågor, utan enbart ge synpunkter på tidigare samtal som du redan har ringt till 1177.

Om du behöver du rådfråga en telefonsjuksköterska om ett nytt ärende så ska du ringa telefonnummer 1177.

Synpunkter efter samtal med 1177 i Jämtland Härjedalen

Till toppen av sidan